Als coördinator verhuur bij wijkgemeente De Brug ben je een centrale figuur tussen huurders en leden, en speel je een cruciale rol in het benutten en verhuren van ons gebouw. Je regelt afspraken, verzorgt de catering en houdt het gebouw netjes. Jouw flexibiliteit is onmisbaar in de samenwerking met onze vrijwilligers. Je rapporteert aan de wijkraad van kerkrentmeesters en bespreekt met hen regelmatig over de verhuur en het onderhoud van
het gebouw.

Coördinator verhuur (16-20 uur per week)

Ben jij een kei in regelen en hou je van een afwisselende werkomgeving? Wij zoeken een koster-beheerder bij De Brug die verantwoordelijk is voor de verhuur, van offerte tot facturering. Jij zorgt ervoor dat ons gebouw goed gebruikt wordt en stimuleert de (commerciële) verhuur. Je maakt afspraken met de gebruikers, je coördineert of draagt zelf zorg voor de catering, het onderhoud en andere faciliteiten. Je bent flexibel en werkt gemakkelijk met mensen samen, zowel met gasten als met onze mooie groep vrijwilligers. Je zorgt dat er een gastheer of gastvrouw is voor de verhuurders of vult deze taak zelf in. Je rapporteert aan de wijkraad van kerkrentmeesters van De Brug en praat hen regelmatig bij.
Is dit wat voor jou? Lees dan verder!

Wat bieden wij jou?

• Maximaal salaris: € 3208,00 bruto per maand (bij fulltime dienstverband, schaal 7, volgens de arbeidsvoorwaardenregeling van de Protestantse Kerk Nederland).

• Contractduur: 1 jaar, met mogelijkheid tot verlenging of omzetting naar een vast dienstverband.

• Eindejaarsuitkering: Je krijgt een eindejaarsuitkering van 8,3% van je bruto jaarsalaris.

• Om tegemoet te komen in andere voorkomende kosten zijn er diverse vergoedingen beschikbaar

Wie ben jij?

• Dienstverlenend en commercieel: We zoeken iemand die service hoog in het vaandel heeft staan, maar ook commercieel denkt.

• Communicatief sterk: Je moet je goed kunnen uitdrukken en anderen duidelijk kunnen maken wat je bedoelt.

• Ordelijk en gestructureerd: Je zorgt voor een goede planning en houdt afspraken precies bij.

• Opleidingsniveau: Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau is vereist.

• Stressbestendig en flexibel: Het is belangrijk dat je goed om kunt gaan met stress en flexibel bent in je werktijden, ook op de avonden.

• Gastvrij: je hebt oog voor mensen en weet hen welkom te heten;

• Aanpakker: indien nodig pak je zelf een praktische taak op;

• Technisch inzicht: Een beetje technisch inzicht is handig in deze functie.

• Woonplaats: Je woont in Amersfoort of in de directe omgeving.

• BHV diploma: Je hebt een BHV diploma of bent bereid deze te halen.

Ben je enthousiast?

Daar worden we blij van! We horen graag van je. Stuur je brief en cv naar dit mailadres.

Heb je nog vragen of wil je gewoon even kennismaken? Bel dan even met Hanneke Wiersma op 0627 587 583 of stuur haar een mailtje.

Je bent altijd welkom voor een open en informatief gesprek onder het genot van een kop koffie. Dus, zie je jezelf al als onze nieuwe koster-beheerder? Laat van je horen!

Over De Brug
De Brug is een wijkgemeente van de Protestantse Gemeente Amersfoort en gevestigd in de wijk Schuilenburg. Naast de wekelijkse samenkomsten van de eigen wijkgemeente is het ook de plaats waar een Chinese gemeente samenkomt. Door de weeks wordt het gebouw veel gebruikt door gemeenteleden en groepen uit de buurt en zijn er vergaderingen, koorrepetities, etc. Het gebouw is dus een thuis voor veel verschillende gebruikers.