Trouwen in De Brug

Je bent van harte welkom in De Brug voor een trouwdienst. Graag verzorgen wij de dienst en eventueel een aantal zaken rond de dienst. In De Brug beschikken wij over uitstekende faciliteiten om bij te dragen aan een geslaagde huwelijksdag.
Als bruidspaar kun je gebruik maken van de diensten van de wijkpredikant, de organist en de koster.

Voor iedereen die trouwt in De Brug gelden de volgende afspraken

• De kosten van de kerkzaal en eventuele overige zalen (zie hiervoor de prijslijst).
  • De kosten voor de organist bedragen € 100,-
  • De kosten voor de koster/beheerder bedragen € 50,-
  • Voor de wijkpredikant hoeft niet betaald te worden.

Wil je een andere predikant of een andere organist, dan worden de kosten daarvan doorberekend aan het bruidspaar.

Leden van De Brug

Alle leden van De Brug krijgen bij hun trouwdienst 25% korting op de huurprijs van de kerkzaal en eventuele andere zalen.

Eventuele extra andere kosten worden in rekening gebracht.

Bijzondere omstandigheden

In bijzondere gevallen kan door de predikant op basis van pastorale overwegingen een uitzondering worden gemaakt op het bovenstaande.

Contact en nadere informatie

Willen jullie overleggen over de precieze mogelijkheden of zijn er bijzondere wensen, neem dan contact via verhuur@brugkerk.eu