Zaal huren in De Brug

In de eerste plaats is De Brug kerk, maar er zijn naast de kerkzaal diverse ruimtes die geschikt zijn voor bijvoorbeeld vergaderingen, cursussen, lezingen, workshops, concerten enzovoort. Wel gaan geplande kerkelijke activiteiten en trouw- en uitvaartdiensten voor op verhuur aan derden.

De ruimtes zijn in blokken van 4 uur te huur tot 22:00 uur. Hier kunt u zien hoeveel personen er bij de diverse opstellingen in de zalen passen.

Tijdens de verhuur is koffie, thee en fris bij het buffet verkrijgbaar.

De kerk is rolstoeltoegankelijk en beschikt over een invalidentoilet. Ook is ons centrum voorzien van een defibrillator.

De Brug is gunstig gelegen ten opzichte van snelwegen en beschikt over ruime gratis parkeergelegenheid op eigen terrein en in de naaste omgeving.

Voor wie met de trein naar Amersfoort komt, is het goed te weten dat bus lijn 8 elk half uur van het station naar halte Euterpeplein rijdt. Een andere mogelijkheid is om vanaf het station een OVfiets te nemen.

Klik hier voor een overzicht van de zalen, hun capaciteit en de aanwezige voorzieningen.

Klik hier voor een overzicht van de huurtarieven in de prijslijst.

Klik hier voor de van toepassing zijnde ‘Algemene voorwaarden’.

Mocht u een zaal willen reserveren dan kunt u het aanvraagformulier invullen. Er wordt dan contact met u opgenomen.

Het mailadres van De Brug is verhuur@debrugamersfoort.nl. Dat adres kunt u ook gebruiken om informatie te vragen.

Zalen en voorzieningen

Desgewenst vooraf en/of in een pauze thee en koffie worden geschonken aan de bar in de hal. De prijslijst van de consumpties vindt u hier.

In alle zalen is, tegen meerprijs, een aantal voorzieningen beschikbaar:

• In alle zalen kan een beamer worden gebruikt.
  • In de meeste zalen is een piano of (in 5-kerkzaal) een vleugel te gebruiken. In 5-kerkzaal is ook het orgel beschikbaar.
  • In de grote zalen (4, 8 en 5-kerkzaal) is een geluidsinstallatie die met één of meer microfoons kan worden gebruikt.

Prijslijst

Deze prijzen gelden vanaf 1 januari 2023